måndag 19 oktober 2020

vecka 43

God förmiddag. 
Äntligen en ny vecka, har behövt det efter helgen. Märker att varje höst när det blir mörkare ute så börjar jag må sämre. Haft en ruskigt låg helg där jag ifrågasatt om jag verkligen borde jobba där jag gör, med vad jag gör, eller om jag inte hellre bara borde få mig ett äkta kontorsjobb. Jag vet att det bara är hjärnspöken, men svårt att få bort dem ibland. 
Nåväl, ska försöka komma mig ut i skogen den här veckan i hopp om att det kan hjälpa. Har inte varit i skogen på en stund nu, och det är aldrig bra. Sen ska vi börja med föräldrasamtal nästa vecka, så behöver förbereda mig på det också. 

Nu lite bilder från förra veckan.

Låt oss börja måndagen med en brinnande soluppgång med en liten måne som en båt. 
Vi var på utflykt till barnens favoritställe.
Onsdagen var jag mörkt klädd.

Var i botaniska trädgården och kollade på änder. 

lördagen var vi och storhandlade och hälsade på Martins pappas grav. Våra pappor har dödsdagsdatum ganska nära varandra så vi får dit med blommor och tänkte på båda två. 

Hoppas du får en fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...