måndag 2 mars 2020

Vecka 10

God kväll. Har inte orkat sitta vid datorn i helgen, inte för att jag har gjort något speciellt egentligen, men vet inte vad det är med min laptop. Undviker den allt jag kan, vilket är sjukt märkligt. Nå väl, hoppas det bara är något konstigt med mig.

Den här veckan har jag inte de största planerna, det enda stora är att fira mamma till helgen, vilket ska bli kul. Är så märkligt att jag fyller 30 i år, för jag kommer ihåg så himla tydligt när hon både blev 29 och 30 år...

Här är lite bilder från förra veckan.

 Det är inte ofta man hittar som här två i sängen, vilket är så gulligt.

 Var till mamma med tyg till min karneval-utklädnad. Vi har superhjälte tema i år, så måste ju ha det glansigaste tyget någonsin.

 Är några ställen som fortfarande har jullampor ute, vilket är mysigt.

 Lördagen var vi ute och gick. Blåste som bara den, var kallt och halt ute. När vi väl kom fram till Grorud centret köpte vi fika. Hemskt dyrt, det här gick på kring 180 kr...

 Vi köpte med oss sushi till middag och kollade på Avengers End game och en norsk dramafilm som heter Harajuku. Väldigt speciell. Delarna från Tokyo var inte filmade i Harajuku, men i Akihabara. Är visst inte typiskt Tokyo i Harajuku...

Avslutar dagens inlägg med dom här gullisarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...