onsdag 25 februari 2015

Lördag del 2, födelsedagsfirande

Efter att vi vilat oss efter den långa promenaden till Lillosetern på lördagen, bytte vi kläder och gjorde oss klar till kvällen. Vi skulle till Akerbrygge för att äta middag med vänner och fira en som fyllt år. 

 Bytte om till kjol från Asos och t-shirt från Lindex. 

 Så var det bara att vänta på t-banan till stan. 


 Vi skulle hit och äta, på Olivias. Har varit där ett par gånger tidigare och det är helt ok. 



 Åt en väldigt god pizza som jag fick vänta en stund på. Servitören glömde bort min och en till sin mat, vilket var lite drygt. Så när alla andra var stort sett färdiga med maten fick vi våran...


Efter maten var det lite prat om var vi skulle gå vidare. De flesta ställena var fulla trots tidigt på kvällen. Vi hamnade på Sjakk Matt där vi var tills folk ville hem. 
En väldigt trevlig kväll. 

4 kommentarer:

  1. Så mysigt! Ser ut som en jättefin restaurang :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var väldigt mysigt :) Resturangen är helt ok, lokalen är väldigt trevlig :)

      Radera
  2. Såg väldigt gott och mysigt ut men så dåligt att dom glömde din mat :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det också :) Det var väldigt irriterande. Tack och lov var jag ju inte själv, så jag fick någon som åt med mig :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...