tisdag 10 juni 2014

Instagram maj

Redan en bit in på juni, så nu är det dags att se hur min Instagram såg ut i maj. 

 1. Skickade in kopior på mina betyg fråg gymnasiet till högskolan. 2. Spelade Adventure Time på Wii U med sambon. 
3. Är väldigt nöjd med den höstiga lampan vi köpte på Rusta under påsken. 4. En selfie innan vi fick middagsgäster.

 1. Kladdkaka och fluxx. 2. Sushi hos mamma. 
3. I väntan på t-banan innan operationen. 4. Min utsikt hos mamma dagen efter operationen. 

 1. När man inte kan äta något är det himla fint med glass. 2. Jag på 17 maj
3. Dans hos oss innan  fest på kvällen 4. Mina födelsedagspresenter gömde sig här inne och jag tjuvkikade inte ens en enda gång. 

 1. Hängde en dag på Hovedøya med familjen. 2. Parkhäng med finaste. 
3. En del av mina presenter. 4. Lyckan när Reading Festivalen kom ut med att Gerard Way ska spela på Reading iår <3 

Köpte två buketter med pioner bara för att. 

6 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...