måndag 9 oktober 2023

Vecka 41

 Typ första gången på två år som jag skriver en veckouppdatering. 

Den här veckan blir en kort vecka, jag har tagit ledigt från jobbet på fredag, vilket ska bli skönt. Har inga planer, så vi får se vad jag gör för något. I helgen tänkte jag komma mig in till stan och gå på loppis. Det är loppissäsong i Oslo nu, så det är kul. 

Här är bilder från förra veckan. 


Vi försöker se en skräckis om dagen och först ut var en italiensk film som var inspelad i Tyskland och dubbad till italienska. Helt ok film. 

Jag och Martin gick en promenad och plötsligt var det massor av gäss som flög förbi. Är verkligen höst på riktigt.

Det är så himla fin utsikt där vars vi bor. 


På jobbet var vi ute och grillade i skogen. Väldigt mysigt. 

Från en kvällspromenad hem.

Nu är det flera rosor som har börjat blomma. Jag har planterat en Minerva-buske utanför ingångsdörren. Luktar fantastiskt och är riktigt vacker. 




Lördagen skulle vi in till stan för att hänga med några vänner. 

Försöker styla min gardinlugg, och den ser fin ut i typ fem minuter innan det ger upp allt. 

Söndagen fick jag hj¨lap när jag skulle fixa i trädgården. 


Och när jag städade i garderoben. 

Och när jag var i badrummet. 


Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...