tisdag 6 juli 2021

En torsdag i juni

 En av de sista torsdagarna i juni skulle jag möta en kompis innan han blev borta från stan resten av sommaren. 

P1040316
Hade med mig extra kläder till jobbet. Gillar inte att möta folk efter jobbet med de kläderna jag haft på mig hela dagen. Förskola är ganska smutsigt ställe...

P1040327
Det var soligt och fint. 

P1040337
Jag hängde på Aker brygge i väntan på att han skulle bli färdig på jobbet. Kollade in coola möbler. 

P1040345
Blev hemskt hungrig, så gick och fikade. 

P1040349
Tittade lite på folk. 

Sen hängde vi hemma hos han resten av kvällen. Åt pizza och drack vin. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...