onsdag 7 juli 2021

En lördag på Lökka

 Sista lördagen i juni skulle jag in till stan för att hämta ut ett paket som blivit skickat fel. 

P1040368
Det var en hemskt varm dag, så jag hade på mig ett extra tjockt lager SPF 50, en ljus klänning från Modcloth.... 

P1040361
... och min vattenmelon ita-bag. 

P1040374
Det visade sig att mitt paket blivit skickad vidare dagen innan, så jag gick in till stan genom Lökka. 

P1040389
Försökte hålla mig i skuggan mest möjligen. 

P1040396

Jag köpte moreller, lite dricka och satte mig i en park. Spelade lite på switchen. 


Martin jobbade den här dagen, men det var våran bröllopsdag. Jag hade köpt med mig lite gott att äta på och lagt en flaska med bubblor i kylskåpet. Så när Martin kom hem från jobbet fick vi firat lite grann. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...