måndag 6 april 2020

Vecka 15

God kväll. Just nu är det måndag kväll och jag det på How to get away with murder. Är just nu på säsong 2, avsnitt 3 och serien är väldigt spännande. Förvirrande till tider med all hoppa fram och tillbaka i tid, men det går bra.

Vet inte hur lång den här arbetsveckan blir, då jag inte vet om det är några av barnen på jobbet som har behov för plats i påsken. Så finns en chans att jag behöver jobba lite då också.

Annars är det detsamma för mig som för alla andra, hålla mig hemma mest möjligen.

 Första dagen med solglasögon på från morgonen ❤️

 Stortingets tbanestation har massa dikter och det här är min favorit.
Ta himmelen tilbake
Rote den til
Gjøre den skamfri
Og herreløs

 Jag har haft besök av den här magra saken ett par gånger på jobbet. Har tagit kontakt med FOD, som hjälper djur i Oslo, så de ska hjälpa mig fånga in den. Tyvärr har jag inte sett den på en stund.

 Min vackra Sally ❤️

 Den här fantastiska klänningen har jag fått av mamma i tidig 30års present. Hon har sytt den till mig.

Drack te en kväll. Tesilen köpte vi i Tokyo.


Hoppas du får en fin vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...