måndag 11 december 2023

Vecka 50

 God dag. Äntligen börjar jag närma mig ett tillstånd som kan kallas för frisk. När jag äntligen stort sett var färdig med hostan, fick jag en förkylning som visade sig vara covid, och en liten sväng med bihåleinflammation. Tror inte att jag har varit så här sjukt någonsin. Det gav sig verkligen inte. Men nu så. Nu är det äntligen tillbaka till jobbet. 

Den här veckan har jag inga stora planer måndag-fredag. Måste träffa en väninna för att lämna ett paket, och på lördag ska vi på julfest. Skönt ändå med en lugn vecka. Ska nog börja julbaka lite i helgen, känner att det är dags. 

Har inte så många bilder från veckan, då jag inte haft energi till något spännande alls. 

Måndagen var jag hemma och var sjuk. Var fint väder ute. 

Tisdagen provade jag på mig att jobba, men fick fint fara till min fastlege. Mådde inte bra alls och var långt ifrån klar till att jobba. 

Har eldat i peisen som om det inte vore en morgondag. Otroligt mysigt och katterna har haft det riktigt bra. 

Slutet av veckan provade jag mig på lite Disney Dreamlight Valley med sällskap. 

Har varit så mycket snö ute. 

Lucy är bästa sällskapet när man är sjuk. 

Söndagen var riktigt fin. Väldigt juligt ute. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka och håller dig frisk. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...