onsdag 10 oktober 2018

Oslo en lördagskväll


Under helgen var det Höstsabbat, något som sålde slut ganska så fort och Martin fick tag på en biljett till sig. För min del gjorde det inget då jag får hemskt ont av att stå upp för länge. Jag skulle möta några vänner för att gå på bio. Jag och Martin bestämde oss för att mötas på kvällen för att äta middag ihop. Vi fick ett bord på Sushi Bowl, vilket var väldigt gott som vanligt. 
Efter maten gick vi till Youngstorget för att äta dessert. När vi var väldigt mätta och Martin skulle vidare bestämde jag mig för att kvällsfota lite på Oslos gator. 

Här kommer lite bilder som jag tog under kvällen. Nästa gång blir det att ta med stativ och fjärrutlösare för skarpare bilder. 

DSC_1363

DSC_1382

DSC_1386

DSC_1395

DSC_1409

DSC_1413

DSC_1454

DSC_1503

DSC_1554


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...