lördag 15 januari 2011

Snörvel, snörvel, host host

Har gått och blivit lite smått förkyld. Tungspetsen och halsmandlarna har svällt upp så jag har fått problem med att prata ordentligt, sedan går jag runt med en känsla av att inom en snar framtid kommer jag spy. Härligt? Inte direkt. För mycket informationen? Synd för dig.

Inte så mycket att göra åt det förutom att vila och läsa böcker. Ska snart börja om på Sookie Stackhouse novels nu som jag är färdig med Women of the Otherworld. Underbara bokserier.
Senare, när jag får tid och pengar, så blir det att köpa alla Anne Rice böckerna till The Vampire Chronicles, New Tales of the Vampires och läsa dem igen. Har dock de flesta böckerna, men de är utspritt lite här och där. De flesta bor nog i en flyttlåda hos min farmor och farfar.

Får se om det dyker upp några fler inlägg i helgen eller om jag bara ska ta en paus och vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...